[:it]Le domande dovranno pervenire entro il 19 maggio[:fu]Lis domandis a varan di rivâ dentri dai 19 di Mai

Rilevatori e intervistatori statistici,
al via il bando per le selezioniRilevadôrs e intervistadôrs statistics,
al vie il bant pes selezions

[:it]Gli intervistatori verranno impiegati per indagini effettuate
presso le famiglie per lo studio a fini Istat dei principali
aspetti economici e sociali del Paese[:fu]I intervistadôrs a saran impleâts par investigazions fatis
li des fameis pal studi pal Istat dai
aspiets economics e sociâi principâi dal Paîs

Al via una selezione pubblica per l’iscrizione all’albo dei rilevatori e intervistatori statistici del Comune di Udine. Il bando, pubblicato sul sito di palazzo D’Aronco, è finalizzato a reperire il personale per l’assegnazione di incarichi di rilevazione statistica.Si invie une selezion publiche pe iscrizion ae liste dai rilevadôrs e dai intervistadôrs statistics dal Comun di Udin. Il bant, publicât sul sît di palaç D’Aronco, al vûl cjatâ il personâl pe assegnazion di incarghis di rilevazion statistiche. Di fat lis investigazions a vegnin puartadis Le indagini vengono infatti periodicamente effettuate presso le famiglie per lo studio ai fini Istat dei principali aspetti economici e sociali del Paese, o anche per altri tipi di rilevazione.

L’iscrizione all’albo è riservata a cittadini italiani o di uno degli Stati membri dell’Unione europea che abbiano compiuto i 18 anni e che abbiano conseguito un titolo di studio non inferiore al diploma di scuola media superiore. Il conferimento degli incarichi di indagini statistiche non comporterà la costituzione di un rapporto di pubblico impiego e i corrispettivi saranno stabiliti di volta in volta, a seconda della rilevazione affidata, sulla base delle indicazioni fornite dall’Istat.

L’albo si configurerà con l’approvazione di una prima graduatoria sulla base dei punteggi ottenuti nella valutazione dei titoli dichiarati da ciascun candidato nella domanda di partecipazione, che dovrà pervenire agli uffici del Comune entro e non oltre le 12.15 del 19 maggio.

La domanda dovrà essere presentata o spedita in formato cartaceo all’Ufficio protocollo del Comune via Lionello, 1.

Per informazioni è possibile contattare l’Ufficio statistica del Comune telefonando ai numeri 0432 271573 o 271277, o inviando una email all’indirizzo statistica@comune.udine.it. Il bando e la domanda di partecipazione è scaricabile dal sito internet del comune (www.comune.udine.it) nella sezione “bandi, concorsi e incarichi”.indevant in maniere periodiche li des fameis pal studi pal Istat dai aspiets economics e sociâi principâi dal Paîs, o ancje par altris gjenars di rilevazion.

La iscrizion ae liste e je risiervade a citadins talians o di un dai Stâts membris de Union europeane che a vedin fat i 18 agns e che a vedin un titul di studi no plui bas dal diplome di scuele medie superiôr. La assegnazion des incarghis di investigazions statistichis no compuartarà la costituzion di un rapuart di implei public e i compens a saran fissâts volte par volte, daûr de rilevazion fate, su la fonde des indicazions dadis dal Istat.

La liste e cjaparà forme cu la aprovazion di une prime graduatorie daûr dai ponts otignûts inte valutazion dai titui declarâts di ogni candidât inte domande di partecipazion, che e varà di rivâ ai uficis dal Comun dentri des 12.15 dai 19 di Mai.

La domande e varà di jessi presentade o mandade in cjarte al Ufici protocol dal Comun, Vie Lionello, 1.

Par informazions si pues contatâ l’Ufici statistiche dal Comun telefonant ai numars 0432 271573 o 271277, o mandant un messaç di pueste eletroniche a statistica@comune.udine.it. Il bant e la domande di partecipazion si puedin scjariâ dal sît internet dal comun (www.comune.udine.it) inte sezion “bants, concors e incarghis”.