[:it]Dopo il successo dello scorso anno il prossimo 8 maggio
la corsa a tappe della Gazzetta dello Sport torna nel capoluogo friulano[:fu]Dopo dal sucès dal an passât, ai 8 di Mai
la corse a tapis de Gazzetta dello Sport e torne intal cjâf lûc furlan

A Udine la seconda tappa
del Giro d’Italia del runningA Udin la seconde tape
dal Zîr di Italie dal running

[:it]La gara, che disegnerà un anello nel centro storico cittadino,
è inserita quest'anno anche nel circuito della coppa Friuli[:fu]La gare, che e dissegnarà un anel intal centri storic citadin,
ancje chest an e fâs part dal circuit de cope Friûl

Dopo il grande successo della prima tappa di Roma, sabato 8 maggio arriva a Udine THE R.U.N. by Powerade, il circuito di running più importante d’Italia organizzato da RCS Sport – La Gazzetta dello Sport, in collaborazione con il Comune di Udine e l’A.S.D. CUS Udine.

Dopo dal grant sucès de prime tape di Rome, sabide ai 8 di Mai al rive a Udin THE R.U.N. by Powerade, il circuit di running plui impuartant di Italie organizât di RCS SportLa Gazzetta dello Sport, in colaborazion cul Comun di Udin e la A.S.D. CUS Udin.
Il cjâf lûc furlan al torne a ospitâ chel che pai amants dal running al è deventât un apontament di no pierdi, une zornade ae insegne dal sport e dal divertiment che l’an passât al à clamât dongje, in Place dal Domo, centenârs di atletis e di apassionâts.
“O sin contents di ospitâ la seconde tape di The R.U.N. By Powerade: in graciis di chest grant avigniment sportîf Udin si torne a afermâ tant che citât dal running – al osserve il Sindic di Udin Furio Honsell – intal canâl de tradizion inviade de Maratone Udinese. The R.U.N by Powerade al è un avigniment di impuartance nazionâl – al continue il prin citadin – che al promet di jessi ancje une vetrine turistiche impuartante pe citât. Cun di plui, e je une reson di braùre il fat che la tape udinese e sedi stade metude ancje chest an intal program de Cope Friûl”.
Chê di Udin e sarà la prime gare di gnot: si partìs aes 19.00 di Place dal Domo, cûr dal centri storic, si passarà pai lûcs plui sugjestîfs e plens di storie de citât. “Il percors competitîf di 10 km, che al coincît cu la 4e prove dal circuit locâl di Cope Friûl, al passarà par vie Vittorio Veneto, il Zardin Ricasoli e in part il cuel dal Cjistiel par passâ dilunc dal paladian Arc Bollani, de Loze dal Lionello, edifici storic di stîl venezian, e dal Palaç Comunâl in stîl liberty” al à comentât Ennio della Mea, dirigjent dal CUS Udin. “Cun cheste iniziative o ufrìn a ducj i apassionâts, sedi esperts sedi neofitis – al motive l’assessôr pal Sport dal Comun di Udin Kristian Franzil – la pussibilitât di metisi ae prove cuntune competizion di alt nivel e di respîr nazionâl. Soredut, però, al vûl jessi une ocasion di divertiment e di intratigniment par ducj, in particolâr pai zovins”.
Dongje de gare competitive di 10 km e sarà ancje chê no competitive di 5 km cun partence aes 18.00: cuale ocasion miôr par svicinâsi al mont maraveôs de corse e par vivi la atmosfere magjiche di chest avigniment
Des 17.00 aes 24.00 divertiment garantît par ducj li dal Vilaç THE R.U.N by Powerade, preparât in Place dal Domo, dulà che si podarà iscrivisi aes garis fin a miezore prime dal vie. La animazion di ducj i stands presints tal Vilaç e buine musiche a intratignaran il public in spiete dal spetacul serâl. Aes 21.00 a laran sul palc i Turbolenti: pal cuartet comic di Colorado Cafè e sarà une altre preseade presince a Udin, dopo dal sucès otignût l’an passât cuant che pal prin an a àn animât cu lis lôr gags e i lôr personaçs plui cognossûts lis seradis di Gazzetta Run.
Cemût che al à ricuardât Andrea Trabuio, responsabil organizatîf dal avigniment, la grande novitât di cheste edizion e je però cence dubi il reality televisîf, il prin sul running mai realizât: chê di Udin e sarà, pai vot protagoniscj (Silvia, la gazele; Elisabetta clamade Vogue; Martina sorenomenade Butterfly; Francesco “Wolfman”; Ricardo “Jetlag”; Davide, il gladiatôr; Daniele “Spritz” e Stefano “Beep-Beep”) la seconde pussibilitât di disfidâ se stes e i compagns di aventure, di meti in pratiche i insegnaments dal alenadôr e di miorâ la lôr performance.
THE R.U.N. by Powerade, Udin ai 8 di Mai dal 2010 Place dal Domo – aes 18.00
Par informazions e iscrizions: www.the-run.it

Il capoluogo friulano torna così a ospitare quello che per gli amanti del running è diventato un appuntamento da non perdere, una giornata all’insegna dello sport e del divertimento che lo scorso anno ha richiamato in Piazza del Duomo centinaia di atleti e appassionati.

“Siamo lieti di ospitare la seconda tappa di The R.U.N. By Powerade: grazie a questo grande evento sportivo Udine si riafferma città del running – osserva il Sindaco di Udine Furio Honsell – nel solco della tradizione avviata dalla Maratonina Udinese. The R.U.N by Powerade è un evento di rilievo nazionale – continua il primo cittadino – che promette di essere anche un’importante vetrina turistica per la città. È motivo di orgoglio, inoltre, il fatto che la tappa udinese sia stata inserita quest’anno anche nel programma della Coppa Friuli”.

 Quella di Udine sarà la prima gara in notturna: con partenza alle ore 19.00 da Piazza del Duomo, cuore del centro storico, attraverserà i luoghi più suggestivi e ricchi di storia della città. “Il percorso competitivo di 10 km, che coincide con la 4a prova del circuito locale di Coppa Friuli, attraverserà via Vittorio Veneto, il Giardino Ricasoli e in parte il colle del Castello per costeggiare poi il palladiano Arco Bollani, la Loggia del Lionello, edificio storico in stile veneziano, e il Palazzo Comunale in stile liberty” ha commentato Ennio della Mea, dirigente del CUS Udine. “Con questa iniziativa offriamo a tutti gli appassionati, sia esperti sia neofiti – spiega l’assessore allo Sport del Comune di Udine Kristian Franzil – la possibilità di cimentarsi con una competizione di alto livello e di respiro nazionale. Soprattutto, però, vuole essere un’occasione di divertimento e di intrattenimento per tutti, in particolare per i giovani”.

 Come da tradizione, alla gara competitiva di 10 km si affiancherà la non competitiva di 5 km con partenza alle ore 18.00: quale occasione migliore per avvicinarsi al meraviglioso mondo della corsa e per vivere la magica atmosfera di questo evento.

Dalle 17.00 alle 24.00 per tutti divertimento assicurato al Villaggio THE R.U.N by Powerade, allestito in Piazza del Duomo, dove sarà possibile iscriversi alle gare fino a mezzora prima del via. L’animazione di tutti gli stand presenti al Villaggio e della buona musica intratterranno il numeroso pubblico in attesa dello spettacolo serale. Alle ore 21.00 saliranno sul palco i Turbolenti: per il quartetto comico di Colorado Cafè sarà un gradito ritorno a Udine, dopo il successo ottenuto l’anno scorso quando per il primo anno hanno animato con le loro gag e i loro personaggi più noti le serate di Gazzetta Run.

 Come ha ricordato Andrea Trabuio, responsabile organizzativo dell’evento, la grande novità di questa edizione è però senza dubbio il reality televisivo, il primo sul running mai realizzato: quella di Udine sarà per gli otto protagonisti (Silvia, la gazzella; Elisabetta detta Vogue; Martina soprannominata Butterfly; Francesco “Wolfman”; Ricardo “Jetlag”; Davide, il gladiatore; Daniele “Spritz” e Stefano “Beep-Beep”) la seconda possibilità di sfidare se stessi e i compagni di avventura, di mettere in pratica gli insegnamenti dell’allenatore e di migliorare la propria performance.

THE R.U.N. by Powerade, Udine 8 maggio 2010 Piazza del Duomo – ore 18.00

Per informazioni e iscrizioni: www.the-run.it

Il Percorso